keskiviikko 17. huhtikuuta 2019

Wanillan kirppis

Minulla on ollut kohta 2 viikkoa pöytä Kempeleessä Wanillan kirppiksellä. Tämä on toinen kerta, kun vein sinne tavaraa myyntiin, viime kesänä oli siellä pöytä viimeksi. Mukavasti on mennyt tavaraa kaupaksi, ja ihan parasta on tämä myynnin seuranta! Tämä on minulle uutta, että voin itse netistä seurata myytyjä tuotteita. Tähän seuraamiseen jää melkein koukkuun. :D Palvelussa tuotteet voi myös nimetä, mutta itse päädyin kirjoittamaan perinteisesti niihin lappuihin mustekynällä tuotteen nimen. Kahden viikon pöytävuokrasta maksoin 49 euroa.


Parhaiten kaupaksi on mennyt lastenvaatteet, myös iso osa omista vaatteistani on päässyt uusiin koteihin. Meilläkin on niin paljon vaatteita, että ei ne ole kerenneet kuluakaan ja hinnat kun laittaa sopivaksi niin kyllä ne menee. Paljon on ostettu myös diy-vaatteita eli tytöille pieneksi jääneitä, ompelemiani tuotteita. Mietin hetken, laittaisinko uusiakin ompeluksia sinne mutta en vienyt. Olen myynyt niitä lähinnä facebookin kirppiksillä. Jotenkin tuntuu, että haluaisin pelkästään uusille tuotteille oman pöydän ja en ole vielä kerennyt niin paljon ommella varastoon että niitä olisi tarpeeksi livemyyntiin asti.

Viime kesänä meni hyvin kaupaksi varsinkin astiat, minulla oli paljon muumia pöydässä. Jotakin myös varastettiin; kun menin tyhjentämään pöytää, oli jätetty Ralph Laurenin aurinkolasikotelo pöytään mutta itse lasit oli kadonnut. Noo näitä sattuu, siihen olen toki varautunut. Kyllähän sieltä saisi vitriinipaikan kalliimmille tavaroille mutta itse harvoin olen sitä käyttänyt. 

Tykkään Wanillan kirppiksellä myös siitä, että aukioloajat ovat pitkät. Maanantaista perjantaihin 10-20 ja viikonloppuisin 10-16. Kerkeää hyvin ihmiset töidenkin jälkeen piipahtaa ostoksilla. Minulla on useista kirppiksistä kokemusta niin ostajana kuin myyjänä, ja täytyy antaa pojot tälle paikalle  myös siisteydestä. 

Huomenna olisi aika tyhjentää pöytä. Tällä kertaa en kerennyt käydä laittamassa loppuja tuotteita puoleen hintaan, jää sitä kotiin kannettavaa aina jonkin verran.






2 kommenttia:

  1. Onpa tosiaan kätevää, että näkee tuon myynnin itse. Ihanan edullista tuo pöytävuokra, täällä tuolla hinnalla saa viikoksi pöydän ja siihen pitää vielä osingot myynneistä maksaa päälle!

    VastaaPoista