keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Ensimmäinen viikko takana

Niin se on ensimmäinen viikko cambbaamista takanapäin. Punnitus oli jo eilen, koska tänään ei sopinut aikatauluihin. Tadaa, -3,5 kg! :) Olen kyllä tyytyväinen ensimmäisen viikon tulokseen. En myös pysty olemaan ihmettelemättä tätä hyvää oloa ja sitä, että olen jaksanut liikkuakin melko paljon vaikka saan energiaa niin vähän. Se on varmaan tämä ketoosi joka tekee sen olon, jes. 

Ostin tori.fistä kympillä zumba-pelin wiille, ja eilen ennen saunaan menoa testasin sitä. Jumaleisson mikä hiki tuli jo 20 minuutissa! Melko tehokasta siis, vaikka liikkeet ei varmasti ihan oikein vielä menneetkään mutta pääasia että jotenkuten heiluin :D olen käynyt kyllä muutama vuosi sitten zumbatunneilla ja kivaa se oli, mutta nyt kun on vaavin kanssa kotona on sama heilua kotona. Vesijumppa ja -juoksu on sellaisia lajeja jotka täytyy mennä harrastamaan muualle, niitä ei ihan kotona pysty tekemään... 



Ei pitäisi katsoa leivontaohjelmia. Pieni suklaanhimo meinasi tulla kun jossakin ohjelmassa tehtiin ihanaa kakkua, mmmm. Vedin kuitenkin kiltisti minttusuklaa-pirtelöni naamaan. Selvähän se on että välillä tulee tuollaisia tuntemuksia, niin paljon niitä herkkuja on aiemmin tullut survottua suusta alas. Joskus minä niitä vielä saan syödä, kunhan olen varma siitä että siinä syömisessä on jokin tolkku enkä vedä levyä kerralla. 

Helmi päikkäreillä, ja minä luen täältä aivan MIELETTÖMIÄ onnistumistarinoita! Niistä saa niin paljon motivaatiota jatkaa omaakin projektia kuuliaisesti! Aivan huikeita. Olenkohan itsekin joskus noilla sivuilla...? Hui, katsotaan. 

3 kommenttia: