keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Extreme hair makeover!

Taas pääsin hetkeksi (lähes kolmeksi tunniksi...) irtaantumaan kotoa ja KAMPAAJALLE! Ja wow sanon minä. Pitkään pähkäilin, raskinko luopua näistä vaaleista kutreista, mutta päätin antaa mennä ja kerralla laitattaa vähän erilaista. Ja kylläpä siitä erilainen tulikin, positiivisesti.



Kävin laittamassa pääni kuntoon ME-kauneuskeskuksessa. Se ei siis ole pelkästään kampaamo, vaan siellä tehdään myös mm. kasvo- ja vartalohoitoja. Kolme naista pyörittää tätä firmaa. Minun hiukseni loihti Heidi, joka paljastui aivan mahtavaksi tyypiksi, meillä kyllä juttu luisti ja löytyi paljon yhteistä ;)

Aluksi näytin Heidille pari kuvaa puhelimestani. Kuvissa oli minulla olleet aiemmat hiukset joskus vuosia sitten, jonka suuntaista tahtoisin nytkin. Heidi ehdotti sitten omia näkemyksiään, ja löydettiin yhteinen sävel ja päädyttiin käyttämään liukuvärjäystä eli toisinsanoen ombre taitaa olla se termi. Itsekin olin katsellut netistä sellaisia hiuksia, tosin tuo ombre oli uusi juttu, olen aina etsinyt hakusanalla two toned hair tms. 


Lähtötilanne oli siis tämä

Siinä värin vaikuttaessa juteltiin niitä näitä, ja aika kului kuin siivillä. Ja se pesu, ah! Hierova tuoli johon meinasin nukahtaa. Myös se pään hierominen on niin taivaallista! Alettiin kuivailemaan ja sieltä alkoi paljastua todellinen väri. Aloin jo innostua kun väri tuli kunnolla esiin :)






Laitettuna "huolettomasti sekaisin" :)



Viihtyisä paikka, johon palaan vielä



Päädyttiin myös leikkaamaan hiukseni. Varovasti ehdotin että olen miettinyt sitä ns. ylipitkää polkkaa, ja Heidi oli täysin samoilla linjoilla kanssani siitä. Se onkin ollut yksi tämän kevään leikatuimmista malleista. Minulla oli kriteerinä, että pituutta täytyy kuitenkin jäädä ja jäihän sitä silti. Myös otsis sai uutta ilmettä.

Mitähän seuraavalla kerralla keksitään?


5 kommenttia:

  1. Kivat ja kyllä muutos aina piristää

    VastaaPoista
  2. Vau onpas hieno muutos! Sopii tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  3. Hieno muutos! Kasvoille tule kivasti lisäväriä:)

    Hei mun blogista löytyis haaste sulle. En tiedä ootko tehnyt jo tän, tai ootko ees haasteita tekevä, mut eniweis!:)
    http://blogit.kaksplus.fi/blogi/pienenpojanhaaveet/tuskin-tiesit-naita-11-asiaa-minusta/

    VastaaPoista