tiistai 21. huhtikuuta 2015

Voiko niillä pestä pyllyn... (+alekoodi kynsiin!)



On jo pitkä aika siitä, kun minulla viimeksi oli rakennekynnet. Nyt on, iih! Näitä on pakko tuijotella koko ajan. Supertaitava Satu Oululaisesta Studio Sazasta loihti nämä minulle. Jo aiemmin, kun minulla oli omat kynnet melko pitkät, taivasteli tätini miten saan vauvan pyllyn pestyä! Noh, ihan hyvin, eihän sitä kynsillä toki pestä :D ja nyt kun näiden kynsien kanssa olen ollut muutaman päivän, ei ole kyllä moitteen sanaa. Hyvin onnistuu kaikki kotihommat ja vauvan hoito, entiseen malliin. 



On se sellaista pientä piristystä näihin kotiäidin päiviin, arjen luksusta. Ja kun istui siellä Sadun käsiteltävänä, tuntui kuin olisi saanut uuden ystävän. Niin hyvin juttu taas luisti, enkä ollenkaan huomannut ajan kulua. Suosittelen! 

Blogini lukijat saavat toukokuun loppuun asti 15 % alennusta rakennekynsistä Studio Sazasta koodilla arjenmiljonääri, koodin voi kirjoittaa nettiajanvarauksessa huomioitavaa-kohtaan. Pääset nettiajanvaraukseen täältä tai myös puhelimella ajanvaraus onnistuu.


9 kommenttia:

  1. Tuntuu kai nuo silti vauvasta inhottavilta? miten noista putsataan kakka? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ei edes osu vauvaan, kun ainakin minä pesen pyllyn sillain sormella ettei kynnet osu.

      Poista
  2. Kauniit kynnet ja nuo sormukset :) Mistä olet hankkinut ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Sormukset on äitini tekemät, voit tsekata lisää http://www.kulkurinhopeapuoti.com/

      Poista
  3. Upeat kynnet ja ai että nauratti tuo otsikko :) Kivaa viikkoa <3

    VastaaPoista