sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Vieras sängyssämme...

...eli imetystyyny! Viime yönä otin ensimmäisen kerran tämän vieraan sänkyymme, ja voi miten unet maistuivatkaan! Juttuhan on siinä, että tuon saa ihanasti jalkojen väliin jolloin tulee parempi asento nukkua. Tähän mennessä sen virkaa on toimittanut tavallinen tyyny, joka on kuitenkin liian pieni siihen hommaan. Eli imetystyynystä on moneksi, kun riittää vielä jalkojenkin väliin :D



Olen miettinyt myös sellaista oikein pitkää tyynyä, mutta tuo on hyvä myös. Löysin imetystyynyn Muhoksella olevalta kirpputorilta uutena, hinta taisi olla 15 euroa. Toiselta kirpparilta samaiselta paikkakunnalta löytyi myös samaa sarjaa oleva hoitoalusta, Muumi <3 ja senkin hinta 10 e vaikka oli uusi. Nykyvanhemmilla ei kyllä tarvitse uutena kaupasta ostaa välttämättä mitään, koska kirpputoreilta löytyy uudenveroisia ja uusiakin tavaroita paljon halvemmalla. Meillekin on lähes kaikki vauvan tavarat ostettu käytettynä tai uutena kirpparilta, paitsi turvakaukalo ja toiset vaunut ja jotain muuta. Valkoiset Emmaljungathan ostettiin uutena ja kakkosvaunut eli punaiset Briot odottelee mummolassa, ne löytyi Topi-torilta hyväkuntoisena. 

Tänään se tuli, kaipaamani sade. Jo aamulla heräsin siihen ihanaan sateen ropinaan. Ja voi sitä tuoksua, se on niin ihana! Sitä kun saisi pullotettuna hajuvetenä. Tänään oli muutenkin kiva päivä, äiti ja isä tuli käymään ja käytiin kiertelemässä kaupungilla. Isä ja V meni katsomaan moottoripyöriä, minä ja äiti suunnattiin minnekäs muualle kuin kirppiksille :D

Tällaisia löytöjä sieltä taas tarttui matkaan:


Leopardikuoseihin olen ihastunut totaalisesti, jonkin verran niitä vauvalle jo kaapista löytyy. tuo Nextin uusi kukkahaalari löytyi Paljekirppikseltä kympillä, eihän sitä voinut sinne jättää. Myös muuta ihanaa löytyi, äiti osti vaaville mm. Myyrä-pehmolelun, ja minä löysin vielä vitosella pinkin karvalankamaton! 

Tänään on palmusunnuntai ja se virpomispäivä. Varauduin siihen, että pikkunoidat käyvät kiertelemässä ja olisi minulle kelvannut muutama kauniisti koristeltu oksa, mutta harmi kun ei ole ovikello soinut :/ veikkaan, että on joku yrittänyt käydä mutta olimme silloin juuri reissussa. Noh jäipä minulle enemmän karkkeja ;D

Pyykiä olen taas pessyt näin viikonlopun kunniaksi. Pääsin Mini Risk-testiraatiin testaamaan heidän tuotteitaan, kirjoitan niistä lisää uudessa postauksessa.

Huomenna neuvola, taaaas! Tuntuu että niitä on jatkuvasti. Minun puolestani saisi olla harvemmin...

Tänään rv 32+2.


2 kommenttia: