keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Mamma kuntoon!

Jokin aika sitten huomasin (kiitos serkkuni Mian!) Facebookissa ilmoituksen jossa haettiin äitibloggaajia testaamaan Bodycampin Fit Mom+lastenruokavalmennusta. Sain sähköpostin jossa kerrottiin että minut oli valittu mukaan, jee! 

Erityisesti tässä valmennuksessa minua kiinnostaa se, kun minulle räätälöidään ravinto-ohjelma ja myös Helmin ruokiin saa uusia reseptejä ja vinkkejä. Odotan myös kovasti treeniohjeita. Tällä hetkellähän käyn zumbassa ja vesijumpassa, sen lisäksi lähes päivittäiset vaunulenkit. Ohjelmassa taitaa olla sekä koti- että saliohjeet, saa nähdä vaihdanko vesijumpan saliin.

Cambridget lopetin kun kuulin, että olen raskaana. Olisi niitä saanut tiettyyn pisteeseen asti syödä raskaanakin, mutta itse haluan nyt raskauden aikana noudattaa tuoretta terveellistä ja monipuolista ruokavaliota. Valmennus alkaa huomenna, joten odotan jo innolla ohjeita. Minulle räätälöidään hieman erilainen ohjelma, koska olen raskaana. 

Valmennuksen voi ostaa täältä



1 kommentti:

  1. Voi vitsit. vähän harmittaa, että meni itsellä tuommoinen haku kokonaan ohi! :) Onneksi kuitenkin lukulistalla löytyy semmoisia jotka on päässeet mukaan ;) Tsemppiä!

    VastaaPoista